
ניהול משא ומתן במקום העבודה
עבודה עם אנשים תמיד תהיה כרוכה בשלל סיטואציות, כמעט יומיומיות, בהן ישנה דרישה לניהול משא ומתן. בין אם מדובר ברעיון חדש שברצונך להוביל, בקולגות או מנהל מאתגר, או רצון להרוויח יותר ולהתקדם.
ליווי בניהול משא ומתן אשר במהלכו נבחן את הסיטואציה, נתכנן את שלבי הפעולות לקידום המטרה ונבצע.
הליווי כולל לפי הצורך:
- בניה של אסטרטגיה לתהליך המשא ומתן: איזה מידע צריך, מה להכין, איך לפעול לפני, במהלך ואחרי המשא ומתן, איך לפעול מחוץ ל"חדר" המשא ומתן ועוד.
- ייעוץ בזמן אמת: ז.א. ייעוץ וליווי במהלך המשא ומתן, כאשר יש מידע חדש וצורך להגיב או לקבל החלטות במקום.
רוצה להתייעץ? אני פה.