אנשים מרימים אגודל

למידה מהצלחות -טעימה, למה ועדות חקירה לעולם לא יצליחו ללמד אותנו איך להיות יותר מ"בסדר"?

כשאומרים על מישהו שהוא "למד מהנסיון" – בד"כ מתכוונים שהוא ניסה, נכשל, ולמד מה לא לעשות כדי לא להכשל בעתיד. אנחנו מפנים את תשומת ליבנו ללמידה ומשקיעים משאבים בלמידה – בעיקר כאשר אנחנו נכשלים.

אבל כשאנחנו מנתחים הצלחות, אנחנו מגלים עולם תוכן שלם שנסתר מענינו. עולם שמאפשר לנו ללמוד פעולות מעשיות שיאפשרו לנו, לא רק להמנע מכשלון, אלא גם להצליח יותר ויותר.

ניתוח של הצלחות, זה לא רק "כדי להיזכר שהצלחתי ולהרגיש טוב יותר" – ניתוח של הצלחות, יכול לתת לנו הנחיות מעשיות ליצירת עוד ועוד הצלחות ולהשגת מטרות חדשות. תהליך זה מאפשר לנו ללמוד מסיטואציות חיים שלנו ושל אחרים, מהר יותר ובהנאה רבה יותר.

המשתתפים בסדנא מקבלים:

  • הבנה של אספקטים חדשים של יכולת ההשפעה על התוצאות בעבודה ובחיים של המשתתפים
  • כלי פשוט ועוצמתי, שיכול לעזור בישיבות, בניהול, בעבודה, ובכל סיטואציה מאתגרת בעבודה ובחיים
  • שפה משותפת לניתוח הצלחות והפקת ערך ממשי מהתהליך
  • הצלחות במקום העבודה הופכות לנושא לגיטימי ומועיל לשיחה. ניתוח הצלחות הופך מנושא של "שוויץ" לנושא בעל ערך ממשי להצלחות העתיד.
  • יכולת מואצת ללמידה מנסיון אישי ונסיון של אחרים.
דילוג לתוכן